Tuesday 7 August 2012

Bila Gastrik Melanda......


Aduhh..lamanya tak update blog..huhuhu...sedikit bz kebelakangan ni...urus adik masuk Kolej MAHSA,kerja,bla...bla..bla....sampai tak dak idea nak tulis entry..coz penat and otak jd blur...Diet???diet aku masi on lg..cuma agak kacau bilau sikit bila aku kena serang gastrik...mau tak mau,aku kena makan nasik gak...if tak, sure gastrik datang melanda dan gastrik di bulan puasa bukan la sesuatu yang menyeronokkan....betul2 rasa tak selesa teruatama kat hati...adehhh...hanya orang-orang yang ada gastrik jak la yg memahami...berat aku tak berani timbang coz takut kecewa bila tgk berat bertambah nanti...uwaaaa......aku ni bila susah hati n kecewa,hanya makan yg menjadi ubat..so,utk avoid perasaan kecewa and susahhati tu,aku avoid la benda2 yg boleh membuatkan hati aku ni gundah gulana seperti menyorokkan  alat penimbang d tempat2 yang sepatutnya and jauh dari pandangan mata kasar aku...(yeee la tue...haaaa...)....Apapun, diet tetap diet...tp wat diet dgn mengurangkan portion makanan...insyaallah bila gastrik dh ok and sembuh,perjuangan akan diteruskan semula...Chaiyoo..chaiyooo...

No comments: