Sunday 21 October 2012

Umrah 2012 (Part 4)

Hoh..lamanya nak habiskan entry pasal Umrah ni...huhuhu..langsung takdak idea nak update blog now..huhuhuhu...kemalasan melanda diri ni...tapi,rajin plak skodeng blog org len like blog Fatin Liyana,Ash Give and banyak g la blog2 org yg kiut miut n entri best-best..hohoho...Tp,blog sendiri,sawang nak naik dh,labah2 dh siap bina rumah banglo lg....hehehe...begitu la tahap kemalasan aku skrg ni tau....

Bah..back to the point..ni last entry aku pasal umrah hari tu..tp kali ni,aku tempek gambar jak la byk2...coz x dak idea nak mengulasnya lebih lanjut lagi...Kan dari gambar tu membawa seribu makna n maksud yg tersirat...cheh...alasan tu..gempak la sangat..hahah...so..apa lagi..selamat menikmati gambar2 sepanjang percutian umrah yang lalu uolsss...

Lawatan sepanjang di Madinah
Masjid Quba
Bukit Uhud/Kuburan Para sahabat yang mati syahid 
Pasar Kurma..Macam2 jenis kurma ada..dari yang murah sampai la  yg harga Rm150/kg
Masjid Qiblatain
                           Lawatan sepanjang di Mekah
Bukit Thur
Jabal Ar-Rahmah
Ladang Unta
Masjidil Haram
Wahh..akhirnya...siap jugak aku menempek gambar-gambar sepanjang umrah ni...hohoho....Ada masa dan juga kerajinan,aku akan cuba cerita sikit2 setiap gambar yang aku tempek ni...Ok la uoll...selamat menikmati gambar2 yang x seberapa ni...apapun,alhamdullillah...aku diberi kesempatan mengunjungi tempat suci ini di dalam usia yang muda ni (errmmmmm...muda kahhhh?hohohohoho...)...Insyaallah..ada rezeki,aku akan mengunjunginya lagi...Aminnnn.....



2 comments:

Abu Bagi said...

Alhamdulillah.. syukur, tahniah kpd akak rini yg comel.. sudah la comel dpt buat umrah lagi.. bila la rezki lebih sikit blh jugak buat umrah..

Unknown said...

Hehehe....comel la sesgt abu..thats y sifu bg nick name yg chomel sgt masa dpim dulu...heheheh