Thursday 19 July 2012

Fatin Liyana....Si Cantik Manis....

Waaaa...Lari tajuk sikit plak entry aku kali ni...heeeee.....tp,serius aku cakap...Fatin Liyana,pemilik blog Honeykoyuki.blogspot.com tu memang kiut...suka tengok dia...dah la cantik,pandai lg,manis orangnya...yang penting full package la....suka baca entry2nya terutama life nya as a medical student dekat oversea and pasal percutian2nya....santai and best bila baca...Yang penting bila tengok wajah dia,tenang terus hati wooo....

Sumber : Google Image...heeeee
Haaa...korang tengok la sendiri gambar2 Fatin Liyana yang aku ambik dari encik Google...Cantik tak?cantik tak?aku tengok,simple jak pakaian dia ni...tp,tetap cantik pada pandangan mata aku....(Sori ye Fatin...akak cilok gambar Fatin kat Encik Google...Heeee.....)....Apapun, i wish Fatin Liyana akan kekalkan imagenya yang santai mcm ni.....So, blogger2 lain,jom terjah blog Honeykoyuki.Blogspot.com...

2 comments:

Abu Bagi said...

Ikan patin ni mmg cantik.. Bijak dan kaya.. Ramai bloger jdikan dia sbgai idola..


Wah kak rinie. Sdah ada blog.. Cantek lagitu blog dia.. Hari tu mau Terjah dan follow taapi tiada link di profile.. Nasib baik tenggalkn jejak di entry smbut hari jaadi.. Then blh la terja hehe

Unknown said...

heeeee...ni ntah blog yg ke berapa dh ni,abu....sebelum ni,mls nak update blog...hahaha...tp,semenjak menjalani program menghilangkan lemak2 degil ni,baru rajin update..hahaha...